Thursday, August 19, 2010

what a day....

Punya syok 2 waktu jwap kertas sejarah...yang lalu2.....
tapi bila jwap fizik hari nhe...adei...kantoi barabis ooo....
gila ler...susah betul...klu cam 2 lha soalan spm...haha...matai lha....
hari nhe saya bwa c dodol scape skul...haha...berani kan...hehe
pas 2 yang petang bw dya kwan saya g jumpa dktor....
tapi saya sakit ati betul...kecewa nhe....dari kmrin lagi...
ipod yang saya beli rosak nhe....adei...frust trus saya ooo,,,
sepa2...help me...kc bagus ipod saya....
saya sayang betul dya...huhu
besok kertas mate...wish me luck lha...hehe
oya...b4 i 4get...ari nhe kelas saya ekut men futsal...
tapi hero dya teda...sepa g law bukan saya...hahaha
sya harap dorang dpat bwat yang terbaik lha...
walaupun dengan ketiadaan saya di sana...hahaha
mcam sure betul nhe menang law ada sya...kikiki
tapi kenyataan dya begitu lha...haha
okay lha...mw balik dha...
on9 d kadai jak nhe...huhu...
ntah bila lha bagus 2 laptop...adei...sayang nhe...

No comments:

Post a Comment