Saturday, August 14, 2010

Apa ada dengan hari ini?

Hari nhe...saya scape sikula...hakhak...
patutnya pg sikula...cuti ganti tuk bulan sembilan nanti..tp...hodoi...
saya mna lha rjin p skul ari sabtu...
haha...so...saya p mansau2....

entah brapa org saja tkn 5 utarid pg sikula nhe ari.....
edei...next week smbung balik excel...
nak best betul mcm nhe oooo...
kawan2 yang berpuasa....
chayooo...chayooo utk kmu...
hang on arh...hehehe

okay...patutnya petang nhe saya g skul..
ada photoshoot utk sidang redaksi kha 2 lw x clap...
tp...x dpt pg nhe...
sudah sedia2 apa mw pkai ptg nhe...last2 saya ndak pla dpt pg....
jeles lha nhe saya ma dorang....
tepa lha...biar saya begmbar sndri2...
kc klah dorang...hahaha

orait...saya mw layan diri dulu lha....
saya bru saja belajar mw men blog...
saya logot2 lha nhe...
ntah bole pas tw tdak...
ahakx...ahakx...:)

No comments:

Post a Comment